Vstupní stránky (Rozcestník), pro naše zákazníky.
Zde naleznete potřebné informace pro větší skupinu našich zákazníků, takže si vždy vyberte podle toho, co potřebujete.
Pokud nevíte, jakým kvalitním antivirem si chránit Váš počítač, jedním z nejlepších řešení je antivir ESET www.kvalitniantivir.cz . Můžeme vám jej nabídnout i včetně instalace, technické i dálkové podpory. Navíc je možné využít jej ve výhodných multilicencích pro více počítačů nebo rodinu.
Zajišťujeme i technickou podporu pro obchodování na burze FOREX www.liteforex.cz v českém a slovenském jazyce.
Informační email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Tyto webové stránky používají pouze nezbytné soubory cookies, pro zajištění správného zobrazení stránek. Více zde
Dneska došlo na automatické přepínání Gmailu pokud to ještě uživatel neměl. Jde o přechod na vyšší verzi.
Tato verze má jak své výhody tak i nevýhody, převáží naštěstí více tech pozitivních posunem k větší přehlednosti předvším příloh.
Pokud byste potřebovali s Gmailem pomoci tak se ozvěte a zkusíme to vyřešit.
dne 6.9.2018 (čtvtek) nebudem dostupní hned na zavolaní jsme na školení, ale ozveme se jakmile to bude možné. V ideálním případě napište email a vyřídíme to postupně. V krizových situacích zavolejte.
Děkujeme za pochopení
Kamil Staněk
V průběhu týdne by všichni naši zákaznící měli dostat od nás email s dokumentem o zpracovávání osobních údajů. Není třeba na něj nijak reagovat, ale pokud potřebujete ke GDPR ještě nějaké další dokumenty od nás napište nám a domluvíme se.
Pokud i někdo z našich zákazníků potřebuje pomoci s GDPR tak napiště také a zkusíme to pořešit.
Kamil Staněk
Je hlášený výpadek datových schránek a portálu veřejné správy v době od pátku 29.12.2017 až do úterý 2.1.2018.
Pokud tyto služby využíváte včetně spisových služeb, nebudou dokumenty doručovány, či umožněn přístup.
Provádí se tam nějaké naplánované úpravy.
Dnes 15.12.2017 bylo vydáno nařízení na pozastavení zavádění 3. a 4. vlny EET ústavním soudem. To znamená, že všichni kdo spadají do 3. a 4. vlny by zatím měli vyčkat, jak celý tento systém dopadne a co všechno se bude případně měnit, rušit, zavádět. V tomto okamžiku je situace docela jasná, zavádění je aktuálně pozastaveno a nikdo pořádně neví, zda se to nakonec nedotkne už i prvních dvou vln.
Vyčkejte a nepořizujte tedy žádný EET systém do vyjasnění situace.
zdroj informace je zde:
Ve středu mezi 23:00-24:00 dojde ke krátkodobému plánovanému výpadku kvůli technologické úpravě na serverech.
Výpadek by neměl přesáhnout řádově pár minut.
Internetem se šíří emailová pošta, která upozorňuje uživatele na údajné problémy s jejich webovými stránkami od sdružení CSIRT ohledně zastaralých CMS.
Tyto emaily prosím ignorujte a hlavně neklikejte na žádný z odkazů. Může jít o podvrh a pokus ukrást vaši doménu či osobní údaje.
V případě problémů či nejasností nás raději kontaktujte.
Kamil Staněk
Oznamujeme že 19.6.2017 (pondělí) budeme na školení.
Pokud tedy bude potřeba něco akutního řešit ozvěte se nám a problém vyřešíme jak to bude moci.
Můžete nám samozřejmě napsat mail, aby byla jistota, že si budeme moci naplánovat další postup.
Pokud budete mít něco velmi neodkladného ozvěte se nám telefonicky 607 665 765 a budeme-li moci ozveme se nám hned jak to půjde. Případně pošlete SMS a zavoláme vám zpět.
Děkujeme za pochopení
Kamil Staněk
Všichni naši zákaznící co používáte program POHODA pro registraci EET si nezapomeňte změnit nastavení v programu POHODA, že od 1.3.2017 už registrujete do EET.
Jde o položku v menu NASTAVENÍ -- > GLOBÁLNÍ NASTAVENÍ -- > EET a zde zrušíte "Testovací režim" a zvolíte datum od kdy registrujete.
Vše ostatní byste měli mít nastaveno už předtím. Případně se ozvěte a poradíme co bude třeba.
NEZAPOMEŇTE si také na prodejnu dát ceduli s tím, že už registrujete v normálním režimu, ceduli si múžete stáhnout zde na odkazu z Google disku.
Jelikož se nám množí dotazy na řešení EET u našich zákazníků, tak oznamujeme, že pokud někdo potřebuje pomoci s EET, tak zajišťujeme i EET pokladny, případně pomoc s vhodný výběrem.
Máme slovenské pokladny u kterých se NEPLATÍ žádný měsíční paušál a to dokonce i bateriové pokladny spojené přes WiFi, samozřejmostí je nastavení a zaškolení.
Zatím to bohužel vypadá tak, že nezvítězí zdravý rozum a předražené EET se nezruší, takže bude potřeba se s tím poprat a zachovat se podle zákona, dokud to někdo nezruší.
Pokud tedy někdo potřebuje, ozvěte se nám a něco určitě vymyslíme.
Vyšel pravidelný měsíční update Windows. je to okolo 8 updatů podle konfigurace PC. ohlídejt esi tedy když vypínáte PC, že se PC vyplo, než od něj odejdete. A po zapnutí vykejte než se doinstalují aktualizace které se začali instalovat vypínáním PC.
Update pro windows XP již nejsou, takže ani tento se jich už netýká a bezpečnostní chyby nejsou opravovány, jiný už by vyjít dle vyjádření Microsoftu neměl. Je tedy na Windows XP dbát velké opatrnosti při pohybu na internetu pokud bude nutné používat XP a zachovat se podle postupu uvedených dříve.
Pokud používáte Windows 7 tak se vás tohle ukončení podpory nijak nedotýká. Přechod na windows 7 je právě nejčastějším řešením ukončených Windows XP.
Když budete potřebovat ozvěte se nám a zkusíme situaci nějak vyřešit.